مهمترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در دنیای آرایش
انتشار: دی 04، 1403
بروزرسانی: 01 تیر 1404

مهمترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در دنیای آرایش


در طول ده سال گذشته یا بیشتر، تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی به شکل گیری عادات خرج کردن، ترجیحات و حتی سبک زندگی ما کمک کرده اند! اگر کنجکاو هستید که بدانید بزرگترین تأثیرگذاران دنیای زیبایی چه کسانی هستند، ادامه مطلب را بخوانید.

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی که به شکل گیری دنیای زیبایی کمک کرده اند

من شما را نمی دانم، اما از زمانی که ویدیوهای زیبایی را کشف کردم، به YouTube چسبیده ام. من می توانم 10 سال به عقب بشمارم، و چه دوست داشته باشم یا نه، شخصیت هایی که به صورت آنلاین تماشا کردم به من کمک کردند تا بدانم پولم را کجا خرج کنم. بنابراین فکر کردم که شعر خوبی است که برخی از بزرگترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در صنعت را با همه به اشتراک بگذارم.

زویلا

(لینک اینستاگرام=https://www.instagram.com/p/BWseOEEAS-g/hidecaption=true width=625)
من این لیست را با Zoe Sugg شروع می کنم، وبلاگ نویس انگلیسی معروف به Zoella که 11.8 میلیون مشترک در یکی از کانال های YouTube خود جمع آوری کرده است، با ویدیوهایی که بیش از یک میلیون بازدید داشته است، و این زیبایی التقاطی ادامه دارد. از اتاق خواب دوران کودکی اش تا یک عمارت مجلل 5 خوابه در برایتون، انگلستان، او توسط تلگراف به عنوان تأثیرگذارترین توییتر بریتانیا در سال 2013 انتخاب شد. پس از موفقیت او به عنوان یکی از بزرگترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در رسانه ها، او سپس دو کتاب منتشر کرد. و خط تولید لوازم آرایشی او را ایجاد کرد.

میشل فن

چه کسی میشل فان را نمی شناسد؟ وبلاگ نویس زیبایی هنری که همه ما دوستش داشتیم. در سال 2007، او شروع به اشتراک گذاری ویدیوهای زیبایی و DIY کرد و از آن زمان از یک یوتیوب به یک کارآفرین تبدیل شد و در زمینه های مختلفی مانند زیبایی، تولید موسیقی و مدیریت استعداد فعالیت کرد. او همچنین یک برند زیبایی به نام Em Cosmetics دارد.

هدی بیوتی

موفق ترین اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی دبی، هدی کتان، وبلاگ نویسی را در سال 2010 آغاز کرد و اکنون با نزدیک به 21 میلیون فالوور در پلتفرم اشتراک عکس، یک اینفلوئنسر برتر اینستاگرام است. او همچنین یک برند زیبایی به نام Huda Beauty ایجاد کرده است که با نام تجاری مژه مصنوعی شروع به کار کرد و مشتری وفاداری به نام کیم کارداشیان دارد. نیازی به گفتن نیست که خط زیبایی او اکنون در فروشگاه های بزرگ زیبایی فروخته می شود و به آرامی طیف گسترده ای از محصولات زیبایی از کرم پودر گرفته تا سایه چشم را عرضه می کند.

شنزو

(لینک اینستاگرام=https://www.instagram.com/p/BXjBlDFF3ZW/hidecaption=true width=625)
یکی از برجسته ترین اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی شانون هریس است که در شبکه های اجتماعی با نام Shaaanxo شناخته می شود. او کار خود را به عنوان یک وبلاگ نویس زیبایی از نیوزلند آغاز کرد و در نهایت تنها در یوتیوب سالانه 340000 دلار درآمد کسب کرد. او همچنین خط زیبایی خود را به نام Xo Beauty و با همکاری BH Cosmetics راه اندازی کرده است.

نیکوتورال ها

این وبلاگ نویس زیبا از هلند با پخش ویدیوی قدرت آرایش او در فضای مجازی دنیای رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داد. نشان دادن اینکه زنانی که عاشق آرایش هستند لزوماً دوست ندارند چهره خود را پنهان کنند و می توانند با خود و بدون آرایش احساس راحتی کنند. او اکنون تنها در یوتیوب 7.2 میلیون و در اینستاگرام 8 میلیون دنبال کننده دارد. او همچنین با Too Faced و Ofra Cosmetics همکاری داشته است.

چراغ های کاتلین

فکر می کنم او یکی از زیباترین چهره های یوتیوب است، با ۳.۳ میلیون مشترک در کانالش، و این زیبایی کوبایی با برخی از برندهای آرایشی بزرگ مانند Colourpop و Ofra Cosmetics همکاری کرده است. او همچنین برند لاک ناخن خود را با نام KL Polish Awesome sauce راه اندازی کرد!

کندی جانسون

کندی جانسون یک آرایشگر حرفه ای آمریکایی است. او قبل از شروع آپلود ویدیوها در یوتیوب، بیشتر به خاطر کارهای تلویزیونی خود در VH1 و Conan O\'Brien شناخته می شود. او کانال خود را به عنوان یک کانال سبک زندگی شروع کرد که بیشتر درباره زندگی و زیبایی وبلاگ می نویسد، اما امسال با ویدیوهای تغییر شکل خود، 3.8 میلیون مشترک و همکاری با Too Faced به بالای فهرست تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی رسید.

جفری استار

جفری استار مدت هاست که در حوزه رسانه های اجتماعی حضور داشته و به عنوان یک نوازنده در پلتفرم MySpace شروع به کار کرده است. او به عنوان یک هنرمند بدون امضا بسیار محبوب شد و به 25 میلیون بازی در تک آهنگ های خود رسید. او همچنین به طراحی مد پرداخته است زیرا خط مد خود را به نام Beauty Forever راه اندازی کرده است، اما در حال حاضر صاحب یک برند زیبایی به همین نام است و دارای کانال Jeffree Star Youtube است که در آن 4.9 میلیون دنبال کننده دارد.

وین گاس

(آدرس اینستاگرام=https://www.instagram.com/p/BxPE5WCAIxS/hidecaption=true width=625)
وین گاس یک میکاپ آرتیست حرفه ای است و با وجود نداشتن هیچ نمونه کار، هنوز نزدیک به 3 میلیون مشترک در کانال یوتیوب خود دارد و از آن زمان برند خود را از برس های آرایش حرفه ای راه اندازی کرده است که به دلیل کیفیت و عملکرد کلی ارزش جمع آوری دارند. این نیز در بسیاری از ابزارهای آرایشگر حرفه ای یافت می شود و در صنعت بسیار مورد توجه است.

مانی گوتیرز

مانی گوتیرز یک آرایشگر حرفه ای است که در مورد زیبایی و برخی ترفندهای دیوانه کننده در یوتیوب وبلاگ می نویسد. او 3 میلیون دنبال کننده دارد و به عنوان اولین سفیر مرد Maybelline Colossal Lash انتخاب شد.

بتانی موتا

بتانی موتا از یک یوتیوبر با نزدیک به 9 میلیون مشترک تا تبدیل شدن به یک هنرمند ضبط و حضور در برنامه های تلویزیونی راه طولانی را طی کرده است.

کریستین دومینیک

(لینک اینستاگرام=https://www.instagram.com/p/BV-qWWPh42P/hidecaption=true width=625)

کریستن دومینیک یک متخصص زیبایی یوتیوب است که در سال 2013 کار خود را آغاز کرد. او که پیش از این یک صورتحساب پزشکی بود، برای تولید ویدیوهای زیبایی در کانال خود به طور تمام وقت کار را ترک کرد. با 2.7 میلیون دنبال کننده، به نظر می رسد که او تصمیم درستی گرفته است.

اجازه دهید ویدیویی از Pony Makeup اضافه کنم که در صدر فهرست تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی برتر قرار دارد، او یکی از موفق ترین وبلاگ نویسان زیبایی در کره است و همچنین برند آرایش Pony Effect خود را راه اندازی کرده است:

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6eYe4EXx-zQ[/embed]

شگفت انگیز است که اینترنت و رسانه های اجتماعی برای دگرگونی بسیاری از صنایعی که اکنون حول آن می چرخند، مصرف گرایی و گرایش هایی را که مشاغل بزرگ و پررونقی را برای افراد عادی مانند من و شما ایجاد کرده اند، انجام داده اند. تنها آرزوی من مسئولیت اجتماعی است زیرا همه آن را ندارند.

در میان تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در این لیست چه کسی مورد علاقه شماست، در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. همچنین نسخه های آرایش تابستان امسال را بررسی کنید زیرا مطمئن هستم که این تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی آنها را در کانال های خود ارسال خواهند کرد.

ما را در فیس بوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آخرین ترندهای آرایش، مو و ناخن!


منبع: https://makeuptutorials.com/top-social-media-influencers/